All for Joomla The Word of Web Design

La jornada s’inicia a les 10h i consta de dues parts, que corresponen a dos blocs de contingut del debat sobre el futur de l’Ateneu:

a) espais físics
b) mecanismes de decisió

Hi assisteixen unes 30-40 persones.
Finalitza a les 14h amb un brindis.

a) Espais físics:
La comissió espais físics presenta la proposta de distribució d’espais i usos que han treballat conjuntament amb tècnics municipals. Es comenta que segons la proposta, la disponibilitat d’espais serà gradual en funció del moment en que quedin alliberats. La principal necessitat de les entitats és d’emmagatzematge per buidar els espais.

Algunes de les millores pel que fa a inversions s’haurien de fer en temes d’adequació acústica, d’espais de magatzem i d’equipament mobiliari.
Després del debat i de les diferents aportacions dels assistents s’acorda:

– Aprovar la proposta presentada per part de la comissió.
– Pel que fa a l’Ajuntament:

  • Prioritzar les inversions previstes en espais de magatzem.
  • Reservar una partida en el pressupost 2015.
  • Incorporar a través de conveni l’aula de música tradicional.

– Pel que fa a les entitats:

  • Fer calendari de moviment d’entitats com a tasca comuna i col·lectiva.

Gener:
– Inici dels primers moviments d’entitats per alliberar espais.
– Inici de les primeres activitats de programació.

b) Mecanismes de decisió:
La comissió espais de decisió planteja la proposta treballada pel que fa a les funcions i mecanismes de decisió dels òrgans com l’Assemblea, la gestora i les comissions.

-S’aprova la proposta presentada i es passa a treballar amb la definició de l’organigrama.

Pel que fa a les comissions actuals existents,

-es manté la comissió comunicació, malgrat que canvia la línia argumental de la reivindicació a l’explicació de l’activitat de l’Ateneu.

– La comissió espais continua per vetllar pel procés de moviment d’entitats.

-Es crea una comissió jurídica que avanci cap a la constitució legal de l’associació gestora i altres aspectes com l’assegurança. S’acorda adoptar el NIF de la coordinadora d’entitats, refer els estatuts i renombrar càrrecs.

– La comissió negociadora desapareix i les seves funcions passaran a ser de la comissió gestora.

– Es crea una Comissió Gestora de transició fins a setembre de 2015 amb les funcions de:

  • Seguiment- negociació i interlocució amb l’Ajuntament.
  • Vetllar pel model de gestió comunitària.
  • Treballar amb l’horitzó de la signatura d’un conveni.
  • Elaborar un pla de prioritats de decisions a prendre:
    • Reglament d’usos/protocol d’accés
    • Constitució legal de l’entitat
    • Finançament

– Es comencen a articular les comissions de continguts: Formació, Social i Cultural.

Assemblees 2018

 
  • 1 de febrer
  • 17 de març
  • 26 d’abril
  • 7 de juny
  • 4 d’octubre
  • 13 de desembre

Obertes a tothom. A les 20h al Teler

Propers esdeveniments

 
Maruja Limón ens presenta un so amb una varietat d’influències musicals que es mouen entre ritmes llatins, la música mediterrània i el pop. Totes elles articulades al voltant d’una arrel flamenca. Són compositores i arranjadores dels seus propis temes on reflecteixen la seva personalitat i la complicitat que hi ha entre elles.   Dissabte 10 de novembre a les 22.00h Preu: Gratuït
L’essència de la Fundación Tony Manero en format trio! Una sessió de música disco-funk que recull des de grans clàssics de la música disco com remix dels temes de la banda catalana i combina la sessió de Dj Miguelito Superstar amb la música en directe de Lalo Lopez a la guitarra i Marçal Muñoz a la trompeta obtenint un
Los Hermanos Cubero, són un duet que presenta per primera vegada a les comarques gironines la seva proposta de fusió valenta i ambiciosa del cançoner tradicional de l’Alcarria amb el country i bluegrass propi dels Estats Units. Dissabte 1 de desembre a les 22.00h Preu: (properament) 5€ Entrades a ateneucomacros.cat  
Cafè-teatre. Un recorregut per l’Història amb perspectiva femenina, començant per Eva fins als nostres dies. El camí darrere les empremtes de dones que trepitgen fort, descalces, amb xancles, esportives o talons. Divendres 14 de desembre  a les 22:00h Preu: (properament) 3€ Entrades a ateneucomacros.cat

Darrers comentaris

 

Vídeo

 

El projecte

 

El projecte de l'Ateneu Popular Coma Cros és fruit de la feina de més de 30 entitats i persones a títol individual.

Construïm entre totes les persones, entitats i col·lectius un espai obert a la població de Salt.

Contacte

 

Dilluns i dimarts de 11.30 h a 14.00 h.
De dilluns a divendres de 16.00 h a 20.00 h.

972 249 191 ext. 2356
info@ateneucomacros.cat
C/ Sant Antoni, 1 - 17190, Salt