Propers esdeveniments
Darrers comentaris
- Enric en 8-N: FEM L’ATENEU
- Josep en 8-N: FEM L’ATENEU
Pots consultar el projecte provisional d’Ateneu creat per l’assemblea Ateneu Coma Cros : Projecte Provisional Ateneu Popular Coma Cros Salt, juny 2014
El projecte s’està elaborant pels i les membres (ciutadania i entitats) de l’Assemblea Ateneu Popular Coma Cros. S’ha dut a terme a partir de jornades de treball, assemblees i reunions. És un projecte provisional, això vol dir que és viu i en construcció.
Quin és el nostre objectiu?
Crear un Ateneu popular comunitari on els veïns i veïnes i entitats del poble conjuntament amb l’administració pública decideixin d’una manera activa el dia dia d’aquest ateneu i per fomentar la cultura popular i la justícia social des de la inclusió i el treball comunitari.
Com ho volem fer?
Volem fer ho des d’una assemblea activa i àgil, que construeix des de baix, i on els veïns i veïnes i entitats del poble són els i les que decideixen.